-
Lekcja 1: Wstęp do copywritingu
31:13
-
Lekcja 2: Persona – podstawa powodzenia każdego tekstu. Po co i jak ją stworzyć?
01:20:27
-
Lekcja 3: Język korzyści – czym jest i jak go stosować?
50:46
-
Lekcja 4: Reguły wywierania wpływu, o których musisz pamiętać tworząc tekst. Część 1
45:59
-
Lekcja 5: Reguły wywierania wpływu, o których musisz pamiętać tworząc tekst. Część 2
47:43
-
Lekcja 6: Nagłówki – jak tworzyć nagłówki, które zatrzymają odbiorcę?
46:23
-
Lekcja 7: Call to action – jak tworzyć CTA, by przekonać odbiorcę do działania (i kliknięcia)
40:03
-
Lekcja 8: Lead-czym jest i jak go napisać
29:28
-
Lekcja 9: Rozwinięcie- jak napisać rozwinięcie, które utrzyma uwagę odbiorcy?
36:32
-
Lekcja 10: 7 pomysłów na zakończenie, które czytelnik zapamięta na dłużej
33:59
-
Lekcja 11: Jak stworzyć konspekt artykułu?
40:17