Copywriting

Nie przypisany
Lista życzeń Udostępnij
Udostępnij Kurs
Page Link
Udostępnij w mediach społecznościowych

Zawartość kursu

Copywriting

  • Lekcja 1: Wstęp do copywritingu
    31:13
  • Lekcja 2: Persona – podstawa powodzenia każdego tekstu. Po co i jak ją stworzyć?
    01:20:27
  • Lekcja 3: Język korzyści – czym jest i jak go stosować?
    50:46
  • Lekcja 4: Reguły wywierania wpływu, o których musisz pamiętać tworząc tekst. Część 1
    45:59
  • Lekcja 5: Reguły wywierania wpływu, o których musisz pamiętać tworząc tekst. Część 2
    47:43
  • Lekcja 6: Nagłówki – jak tworzyć nagłówki, które zatrzymają odbiorcę?
    46:23
  • Lekcja 7: Call to action – jak tworzyć CTA, by przekonać odbiorcę do działania (i kliknięcia)
    40:03
  • Lekcja 8: Lead-czym jest i jak go napisać
    29:28
  • Lekcja 9: Rozwinięcie- jak napisać rozwinięcie, które utrzyma uwagę odbiorcy?
    36:32
  • Lekcja 10: 7 pomysłów na zakończenie, które czytelnik zapamięta na dłużej
    33:59
  • Lekcja 11: Jak stworzyć konspekt artykułu?
    40:17

Formuły copywriterskie