Nazywam się Wiki i dzięki mnie zrozumiesz, jak działać z influencerami, aby wykorzystać ich potencjał, do działań dla Twojej marki!
Swoją przygodę z marketingiem rozpoczęłam 5 lat temu – zaczynając jako recepcjonistka zgłosiłam się do prowadzenia mediów społecznościowych. Nie wiedząc, w którym momencie tworzyłam już strategię marketingową dla szkoły tańca. To były początki, kiedy niewiele firm myślało o profesjonalnym prowadzeniu mediów społecznościowych, a o istnieniu influencerów użytkownicy Instagramu wiedzieli tyle, co nic!
Dziś zajmuję się influencer marketingiem oraz szeroko pojętym marketingiem internetowym dla kilku e-commerców, z różnych branż.
Moimi zadaniami są m.in.:
– strategia działań z influencerami,
– nadzór kampanii z influencerami,
– umowy oraz rozliczenia,
– strategia oraz prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych zgodna z założeniami marek,
– realizacja projektów tj. spoty reklamowe, video marketing.
To tylko kilka zadań z tych, którymi zajmuję się zaraz po wypiciu ciepłej kawy o 6 rano. 🙂
Brak produktów w koszyku.