Od początku swojej drogi zawodowej zajmowała się sprzedażą i bezpośrednim kontaktem z Klientem.
Doświadczenie zdobywała m.in. w największym polskim banku, u operatorów telekomunikacyjnych, czy w agencji marketingowej.
Jest jedną z założycielek Telefonu Pogadania, inicjatywy, która powstała po wybuchu pandemii, aby uchronić starsze osoby przed samotnością.
Ponad dwa lata temu postawiła wszystko na jedną kartę i postanowiła działać jako Social Media Manager. Dziś wie, że była to najlepsza decyzja, a kreatywna praca i wolność, którą zyskała dzięki porzuceniu etatu, dają jej niezwykłą satysfakcję.
Od lat prowadzi wewnętrzne szkolenia dla firm ze sprzedaży i obsługi Klienta (również w social mediach).
Aktualnie łączy prace na freelancera z pracą jako dyrektor zarządzający w klinice medycyny estetycznej.
Brak produktów w koszyku.