logo_omc_maja_contentlady-2

Mały biznes

-wielkie możliwości 

Konferencja dla solo biznesów

29 października 2024 

godz. 9:00-16:00

Weź udział w konferencji za 0 zł

W ciągu 3 dni poznasz historię i rady prelegentek, które tworzą prężnie działające biznesy online i które były kiedyś w tym miejscu co Ty!
Szukały rozwiązań, a dziś mogą podzielić się z Tobą swoim doświadczeniem, byś mogła też zbudować swoją niezależność finansową, na własnych zasadach.

W ciągu 3 dni poznasz historię i rady prelegentek, które tworzą prężnie działające biznesy online i które były kiedyś w tym miejscu co Ty!
Szukały rozwiązań, a dziś mogą podzielić się z Tobą swoim doświadczeniem, byś mogła też zbudować swoją niezależność finansową, na własnych zasadach.

Zapisz się za 0 złotych: 

Dlaczego warto wziąć udział
w konferencji za 0 zł

To jest nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

To jest nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

To jest nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

To jest nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

To jest nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

To jest nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

To jest nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

To jest nagłówek

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

0
prelegentów
0
prelekcji
0 +
godzin wiedzy

Poznaj prelegentów

Jak zarabiać 30 k miesięcznie jako freelancer

Ewa Gadomska

Przedsiębiorczyni wspierająca swoich klientów w budowaniu dochodowych firm. Od 17 lat prowadzi i z sukcesem rozwija własne biznesy (głównie w branży szeroko pojętego rozwoju i edukacji) nie tylko w Polsce, ale też za granicą. Od 12 lat właścicielka firmy doradczej, w ramach której realizuje szkolenia i projekty rozwojowe dla firm o różniej wielkości. Aktualnie rozwija biznesy (swoje oraz swoich klientów) w Europie, USA oraz Emiratach Arabskich. Zbudowała także ponad 40-tysięczną społeczność polskich przedsiębiorców, z którymi na co dzień dzieli się swoim doświadczeniem i pracuje nad skutecznym wzrostem ich marek. 

Nowa psychologia sprzedaży

Ewelina Farbowska

Certyfikowany, międzynarodowy  coach, mentor, trener biznesu i mówca Brian Tracy International. Trener DISC, certyfikowany Praktyk Odporności Psychicznej, konsultant i coach kryzysowy biznesu, mentor finansowy akredytowany przez Instytut Pozytywnej Terapii Kryzysu. Coach w trakcie procesu akredytacyjnego do ICF. Praktyk hipnozy. Przedsiębiorca, od 12 lat związana ze światem biznesu.

Twórca programów szkoleniowych i coachingowo- mentoringowych. 

Na co dzień pracuje prowadząc szkolenia dla firm, oraz sesje i procesy coachingowo- mentoringowe, pomagając budować silny mental, realizować cele i wychodzić z kryzysów przedsiębiorcom i ich zespołom, twórcom, markom osobistym, managerom i liderom. 

Twórczyni programu  rozwojowego dla przedsiębiorców i twórców „90 dni które zmienią Twoje życie”, „Mental Przedsiębiorcy”, „Mental Zwycięzcy”.

Inspiruje innych do działania, występując na konferencjach i eventach otwartych i zamkniętych. Występowała na jednej scenie z Jackiem Walkiewiczem, Iwoną Guzowską i Krzysztofem „Diablo” Włodarczykiem. 



Projektowanie firmy, która działa sprawnie nawet podczas Twojego urlopu

Mariola Hryszko

Przedsiębiorczyni, trenerka biznesu, inwestorka i doświadczona liderka w budowaniu zespołów. Jako absolwentka prawa, swoje doświadczenie zdobywała w renomowanych, zagranicznych korporacjach w Polsce, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Specjalizuje się w kompleksowym rozwoju zespołów różnego typu – od małych firm po duże korporacje, szkoląc menedżerów, dyrektorów i członków zarządów. Ponadto, zajmuje się organizacją szkoleń zagranicznych dla kadr zarządzających oraz wyjazdów networkingowych dla przedsiębiorców.

Od budżetowych podróży do luksusowych doświadczeń – jak zmienić profil biznesu i przyciągnąć klientów premium?

Patrycja Szkarlat

Patrycja Szkarłat – ekspertka od podróży premium, która zaczynała od projektowania budżetowych wyjazdów, a dziś tworzy unikalne doświadczenia dla najbardziej wymagających klientów. Podróżniczka z pasji, która przez pół roku podróżowała dookoła świata, pracując zdalnie i rozwijając swoje przedsięwzięcia. Specjalizuje się w projektowaniu luksusowych podróży, sprzedaży ebooków i prowadzeniu szkoleń online, które pomagają innym rozwijać własne biznesy. W swoich działaniach łączy miłość do podróżowania z przedsiębiorczością, udowadniając, że nawet małe biznesy mogą sięgać po wielkie możliwości.

Jak zautomatyzować chatGPT, by przyśpieszyć swoją pracę?

Anna Pietryka

Specjalistka od automatyzacji biznesów. Zajmuje się szukaniem i wdrażaniem najlepszych rozwiązań technicznych, zgodnych z potrzebami klienta. Pomaga w sprawnym funkcjonowaniu biznesu online, żeby klient miał spokojną głowę i mógł sprzedawać na autopilocie.

Jej celem  jest wspieranie ambitnych ludzi, którzy chcą prowadzić swoje biznesy z większą efektywnością i wolnością. Wierzy, że automatyzacja jest jednym z kluczy do sukcesu, dlatego pomaga w optymalizacji procesów, abyś mógł skupić się na tym, co naprawdę kochasz.

Sukces w Meta Ads: Jak zbudować karierę freelancera i żyć na własnych zasadach

Mikołaj Ulikowski

Freelancer, Specjalista od Reklam w Social Mediach z 5 letnim doświadczeniem. Dla swoich klientów wygenerował ponad 5 milionów sprzedaży, przy wykorzystaniu Meta Ads oraz strategii lejków sprzedażowych. Nie tylko tworzył kampanie w Polsce, ale także w Skandynawii, Europie Zachodniej, USA oraz w ZEA. 

W jego szkoleniach wzięło udział ponad 1300 osób, w tym pracownicy Ambasady USA oraz grupa dyrektorek Mary Kay. Pasjonat sportu, podrózy oraz dooobrych książek.

Stały napływ klientów na Instagramie przy użyciu automatyzacji

OGIETTAJ Paula Balicka-Zańczak

OGIETTAJ Paula Balicka-Zańczak: ekspertka od reels i automatyzacji na Instagramie. Monetyzuje wyświetlenia rolek i uczy swoich kursantów Biznesu na Insta. Stworzyła pierwsze w Polsce szkolenie z automatyzacji DM na Instagramie i przeszkoliła już ponad 4000 osób! 



Freelancer w kryzysie – jak zarządzać marką osobistą i zachować autentyczność?

Mariusz Lewandowski

Dr Mariusz Lewandowski – szkoleniowiec, konsultant biznesowy, wykładowca akademicki z zakresu marketingu i budowania marki. Od kilku lat wspiera lokalne środowiska start-upowe, organizator cyklicznych wydarzeń networkingowych dla marketerów i przedstawicieli MSP. Twórca kursu video poświęconego wykorzystaniu serwisu LinkedIn w budowaniu marki osobistej, wydanego przez grupę Helion. Prywatnie fan dobrej kawy, spędzania czasu na łonie natury i wykręcania kilometrów na rowerze. Na Instagramie popularyzuje wiedzę ze swoich obszarów jako  pokazuje kulisy pracy na uczelni i w biznesie jako @panodmarketingu



Twórz Szybciej z AI – Sztuczna Inteligencja na Instagramie

Oliwia Wilczewska

Jest social media managerem oraz mobile video Makerem. Nie ma dla niej branży, której bym się nie podjęła. Słynie z tego, że lubię wyzwania!

 

Jej przygoda w branży zaczęła się od studiów dziennikarskich, gdzie poznała tajniki mediów społecznościowych. Miłość do mobile video zaszczepiła w niej NataliaOstory, która dała jej szansę zostać mentorem na kursach video. 



Wideo produktowe w social media

Klaudia Madyńska

Specjalizuj się w tworzeniu treści wideo dla firm, zwłaszcza filmów produktowych, które pomagają markom wyróżnić się na rynku. Oprócz tego zajmuje się zarządzaniem social media klientów, dbając o spójność ich wizerunku i skuteczną komunikację z odbiorcami. Uwielbia uwieczniać ludzkie emocje w swoich materiałach, co dodaje głębi i autentyczności moim produkcjom. Jest konkretna i nieszablonowa – zawsze szuka nowych, kreatywnych rozwiązań, by skutecznie promować ofertę moich klientów.  

 

Prowadzę warsztaty „Od montażu do pomysłu: Warsztaty wideo dla produktów,” które są praktycznymi zajęciami w małych grupach, aby każdy uczestnik mógł maksymalnie skorzystać z zajęć. Uczymy się prostych trików wideo i tworzymy angażujące treści dla produktów. Jeśli ktoś jest zainteresowany, informacje o nadchodzących wydarzeniach są zawsze dostępne na Facebooku.





Jak zyskać mnóstwo czasu dzięki bezpłatnemu wirtualnemu asystentowi?

Jak wprowadzić powracajacy przychód w swoim biznesie?

Maja Strzelecka 

Maja Strzelecka pokazuje jak być solo-przedsiębiorcą i żyć życiem swoich marzeń dzięki działalności online. Przeszła drogę od raczkującego specjalisty ds. marketingu do przedsiębiorcy budującego własne marki, dlatego doskonale wie, co robić w internecie, by zostać zauważonym… I z wielką pasją dzieli się tą wiedzą z innymi! Właścicielka Online Marketing Club –  jednej z największych platform edukacyjnych w Polsce, gdzie poruszane są tematy marketingu, biznesu i rozwoju osobistego. Przez ostatnie lata przeszkoliła już ponad 5000 osób. Jej umiejętności zostały potwierdzone certyfikatem DIMAQ Professional. Na co dzień prowadzi podcast Oczywistości, gdzie inspiruje swoje słuchaczki do fajnego życia po swojemu. 

Marka osobista online dla introwertyków. Tak, Ty też możesz

Dawid Lewandowski

Dawid Lewandowski, znany jako Artysta na socialu, jest założycielem Skiski studio, specjalizującego się w budowaniu marek osobistych online. Absolwent Wydziału Sztuk Pięknych UMK, z dodatkową specjalizacją w psychologii reklamy i komunikacji, posiada ponad siedem lat doświadczenia w branży. Pracował w dziale PR jednej z największych instytucji kultury w Polsce, odpowiadając za komunikację online. Obecnie wspiera kreatywne marki osobiste w tworzeniu autentycznych strategii marketingowych, które wyróżniają i angażują ich odbiorców w mediach społecznościowych.



5 sposobów na zwiększenie zysku ze sprzedaży produktu cyfrowego.

Magda Stablewska
Social Managerki

Projekt managerka w biznesach online. Od ponad 5 lat czaruje w kampaniach sprzedażowych, dzięki czemu jej klienci zarobili ponad 10 mln złotych! Jej konikiem jest strategia, mailing i dopinanie wszystkiego na ostatni guzik. Jest współzałożycielka zespołu Social Managerek, 10 wirtualnych asystentek wspierających twórców w sprzedaży produktów cyfrowych. Wraz z biznesową partnerką Anią, edukują początkujące oraz zaawansowane wirtualne asystentki. Szturmem weszły na szkoleniowy rynek WA, wyprzedając swój autorski program KIERUNEK ASYSTENTKA w 30 minut od otwarcia sprzedaży! Czy może być lepsza rekomendacja w skuteczności tworzonych przez nie kampanii sprzedażowych?

User Generated content – jak twórcy mogą zyskać na tworzeniu contentu dla marek

Marta Ochman

Trener social media, Video i UGC Content Creator

Na co dzień łączy pracę jako social media menager i ugc/content creator. Pomaga przedsiębiorcom i freelancerom tworzyć przyciągające treści i zaraża miłością do wideo marketingu! Od 4 lat przekazuję swoje doświadczenie i praktyczną wiedzę na szkoleniach, a od roku tworzy również content UGC dla firm i uczy innych jak zacząć w tej branży. Na co dzień współpracuje zarówno z markami jak i przedsiębiorcami przy tworzeniu contentu na ich profile.

Błędy, których warto unikać na początku kariery social media freelancera, czyli jak zapobiegać wypaleniu zawodowemu i budować zdrowe relacje z klientami?

Izabela Skrzyniarz

Właścicielka butikowej agencji social media specjalizująca się w branży beauty. Trenerka mediów społecznościowych.

Jej zdolność do uchwycenia filozofii marek i przełożenia jej na social mediową narrację sprawiła, że Agencja MEDIALNA stała się partnerem dla tych, którzy chcą budować spójny wizerunek swoich marek w świecie social media marketingu. Wierzy, że media społecznościowe to przede wszystkim platforma do wyrażania siebie i swoich wartości, dlatego właśnie na to kładzie główny nacisk we współpracy z Klientami.

Samoświadomość w budowaniu marki osobistej

Aleksanda Kurek

Social Media Manager z ponad 4-letnim doświadczeniem. Ukończyła Akademię Social Media Managera, a swoje doświadczenie zdobywała zarówno podczas pracy w agencji, jak i jako freelancer. 



Influencer marketing w praktyce – jak nawiązać współpracę z twórcami i nie zbankrutować

Malwina Dutkiewicz

Z wykształcenia dziennikarka i medioznawczyni po Uniwersytecie Warszawskim. Swoją karierę rozpoczynała od stanowisk Social Media Specialist, Copywritera oraz Content Creatora. Od dwóch lat pracuje jako Project Manager w warszawskiej Agencji Influencer Marketingu Brandlift. Obecnie na co dzień zajmuje się koordynowaniem procesów kampanii reklamowych oraz stale współpracuje z największymi polskimi influencerami. Przeprowadziła ponad sto kampanii brand awareness oraz ambasadorskich dla znanych marek polskich i zagranicznych. Stawki, zasięgi po follow oraz maile twórców potrafiłaby zacytować obudzona w środku nocy. Swoją pasję do social mediów łączy z miłością do teatru – prowadzi własne kanały społecznościowe pod pseudonimem Pani RedAktor.

Dla kogo jest ta konferencja? 

DLA
FREELANCERÓW

Social Media Manager z ponad 4-letnim doświadczeniem. Ukończyła Akademię Social Media Managera, a swoje doświadczenie zdobywała zarówno podczas pracy w agencji, jak i jako freelancer. 



DLA
FREELANCERÓW

Social Media Manager z ponad 4-letnim doświadczeniem. Ukończyła Akademię Social Media Managera, a swoje doświadczenie zdobywała zarówno podczas pracy w agencji, jak i jako freelancer. 



DLA
FREELANCERÓW

Social Media Manager z ponad 4-letnim doświadczeniem. Ukończyła Akademię Social Media Managera, a swoje doświadczenie zdobywała zarówno podczas pracy w agencji, jak i jako freelancer. 



Harmonogram

9:00 - 16:00

Ewa Gadomska

Jak zarabiać 30 k miesięcznie jako freelancer

Ewelina Farbowska

Nowa psychologia sprzedaży

Patrycja Szkarlat

Od budżetowych podróży do luksusowych doświadczeń – jak zmienić profil biznesu i przyciągnąć klientów premium?

Anna Pietryka

Jak zautomatyzować chatGPT, by przyśpieszyć swoją pracę?

Mikołaj Ulikowski

Sukces w Meta Ads: Jak zbudować karierę freelancera i żyć na własnych zasadach

Paula Balicka-Zańczak

Stały napływ klientów na Instagramie przy użyciu automatyzacji

Mariusz Lewandowski

Freelancer w kryzysie – jak zarządzać marką osobistą i zachować autentyczność?

Oliwia Wilczewska

Twórz Szybciej z AI – Sztuczna Inteligencja na Instagramie

Klaudia Madyńska

Wideo produktowe w social media

Maja Strzelecka

Jak zyskać mnóstwo czasu dzięki bezpłatnemu wirtualnemu asystentowi?

Maja Strzelecka

Jak wprowadzić powracajacy przychód w swoim biznesie?

Dawid Lewandowski

Marka osobista online dla introwertyków.
Tak, Ty też możesz!

Magda Stablewska - Social Managerki

5 sposobów na zwiększenie zysku ze sprzedaży produktu cyfrowego.

Marta Ochman

User Generated content – jak twórcy mogą zyskać na tworzeniu contentu dla marek

Izabela Skrzyniarz

User Generated content – jak twórcy mogą zyskać na tworzeniu contentu dla marek

Aleksanda Kurek

Samoświadomość w budowaniu marki osobistej

Malwina Dutkiewicz

Influencer marketing w praktyce – jak nawiązać współpracę z twórcami i nie zbankrutować

Zapisz się za 0 złotych: 

Do konferencji pozostało: 

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Nie zwlekaj!

Zapisz się teraz